ارتش جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است
نوشته شده توسط : علیرضا


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ارتش جمهوری اسلامی در جهت اعتلای حق و ابطال باطل بازوی بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و امروز نیز خار چشم دشمنان این نظام است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با فرمانده مرکز آموزش ۰۴ بیرجند گفت: از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون بیعت کنندگان با انبیاء و اولیاء بازوی ائمه(ع) در جهت اعتلای حق و ابطال باطل بوده اند، که از این حیث ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است.

وی افزود: ارتش همچنین از نظر جنبه های الهی، خدایی،دینی و از جهت خدمت به مردم، کشور و جامعه جایگاه ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نقش تأثیر گذار ارتش جمهوری اسلامی در تربیت و آموزش نسل جوان، عنوان داشت: آموزش های داده شده در این مجموعه در مدت کم تغییر زیادی در جامعه هدف ایجاد کرده که هیچ مجموعه آموزشی این خاصیت را ندارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بسیاری از نابسامانی هایی که در جامعه وجود دارد بخاطر این است که در چارچوب نظام تعریف نشده است، بیان داشت: هرچه تعهد فرماندهان بیشتر باشد تآثیر آن ها روی رده های پایینی خود بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه ارتش جمهوری اسلامی، خطاب به فعالان در این عرصه گفت: شما نور چشم مردم و خار چشم دشمن هستید این امانت الهی را محکم بگیرد که سبب سرفرازی در دنیا و آخرت می شود.

سرهنگ حسنعلی زمانی فرمانده مرکز آموزش04  بیرجند نیز در این جلسه گفت: این مرکز در راستای ماموریت های محوله که همان آموزش جوانان به عنوان مدافعان جمهوری اسلامی است، ماموریت های خود را در دو حوزه نظامی تربیتی و آموزشی انجام می دهد.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش 04 در حوزه نظامی متناسب با نیازهای روز جامعه آموزش های مورد نیاز را ارائه می‌دهد، بیان داشت: در حوزه ارتقاء سطح بصیرت و بینش سربازان نیز تاکنون گام های مثبت و خوبی برداشته شده است.

فرمانده مرکز آموزش ۰۴ بیرجند با بیان اینکه در این حوزه با برگزاری منظم و مدون کلاس های اعتقادی و پرورشی تلاش شده است تصریح کرد: در راه اعتلای اهداف جمهوری اسلامی تا پای جان تلاش می کنیم.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 4 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: